02-03-06

Zero Privacy met Big Brother

Het is weer zover, begin deze week heeft het Big Brother huis zijn deuren opgengesteld voor 14 nieuwe bewoners. Ze zullen 13 weken lang strijden voor de overwinning, diegene die het langst in het huis mag blijven wint een grote geldsom. Om niet in herhaling te vallen hebben de makers een een nieuw concept bedacht: Zero Privacy. De bewoners worden continu gevolgd!

Om dit mogelijk te maken, is VMMA een partnership aangegaan met Belgacom.  Zowel via BelgacomTV, de Skynet portal als de Proximus 3G-diensten kan de kijker het doen en laten van de Big Brother bewoners op de voet volgen.

Dit alles is te bekijken op Big Brother Online waar de surfer eveneens terecht kan voor video's, exclusieve interviews, forum, nieuws over de kandidaten ...

We konden reeds rekenen op meer dan  125.000 unieke bezoekers en 2.000.000 pageviews per dag. Big Brother bereikt een jong maar ook groot en breed publiek. Het gaat voornamelijk om VVA's binnen de leeftijdscategorie van 18-44 jaar.

Voor adverteerders die mee willen profiteren van deze hype, bieden we verschillende commerciële mogelijkheden onder de vorm van promotiepakketten.  Boek snel een leaderbord, skyscraper, medium rectangle op Big Brother Online tegen superscherpe prijzen en met 1.000.000 gratis pageviews erbovenop! 

16:26 Gepost door | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.