09-03-06

Buy one get two met Just For You!

Jawel, u hoort het goed, boek nu uw e-mail campagne bij Just For You aan de helft van de prijs! Waarom? Omdat de lente in zicht is en dat ons gunstig stemt?  Misschien, maar eigenlijk hoeft er voor ons helemaal geen specifieke reden te zijn om nog eens een leuke actie te organiseren!

En een leuke actie is het zeker want per e-mail adres dat u bij Just For You bestelt, krijgt u één e-mail adres gratis. U kiest zelf uw doelgroep uit meer dan een half miljoen prospecten, gesegmenteerd op basis van meer dan 100 interessevelden. Wees dus maar zeker dat uw boodschap bij de juist prospect terecht komt. Om mee te profiteren van deze actie, moet het wel gaan om een heel sterk commercieel voordeel naar onze leden toe.
Een e-mailcampagne met respons tot 75%? Het kan nu dus aan de helft van de prijs*!

Interesse? Stuur snel een mailtje naar dries.claes@team.skynet.be voor meer info of bel 02/706.13.32.

* De actie is geldig voor bestellingen van minstens 15.000 EUR, gefactureerd in maart, voor e-mailcampagnes tot en met 30 april.

13:51 Gepost door | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

08-03-06

The Next Net

De creatie van nieuwe bedrijven, nieuwe businessmodellen, … leidt tot nieuwe online opportuniteiten. We zijn aanbeland in het tijdperk van ‘The Next Net’, waarbij we het Internet gebruiken als pc, gsm, TV, ....

Wat levert dit ons op? Interactie met meer dan 1 miljard webgebruikers en een verhoogde samenwerking tussen mensen over de hele wereld. Onze kennis wordt collectief bezit en kan aangewend worden voor het ontwikkelen van nieuwe communicatievormen, producten,…. Deze hernieuwde kracht van het web biedt uiteraard eindeloze mogelijkheden voor ondernemers.

CNN identificeerde 25 bedrijven en plaatste deze in 5 verschillende ‘Next Net’ categoriëen. Dit om toe te lichten hoe het web evolueert en waar de nieuwe opportuniteiten liggen. Interessant om weten is dat het niet om grote bedrijven gaat. Integendeel, deze evolutie maakt het voor kleine bedrijven en bedrijven in de opstartfase ook mogelijk om de Google’s of Yahoo’s van morgen te worden.

Voorbeelden van de verschillende categoriëen zijn onder andere: sociale media (de consument crëeert zijn eigen blog, foto-album, …), new phone, webtop,...

Bekijk hier alle voorbeelden als inspiratiebron om als bedrijf nog succesvoller te zijn!

16:05 Gepost door | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

02-03-06

Zero Privacy met Big Brother

Het is weer zover, begin deze week heeft het Big Brother huis zijn deuren opgengesteld voor 14 nieuwe bewoners. Ze zullen 13 weken lang strijden voor de overwinning, diegene die het langst in het huis mag blijven wint een grote geldsom. Om niet in herhaling te vallen hebben de makers een een nieuw concept bedacht: Zero Privacy. De bewoners worden continu gevolgd!

Om dit mogelijk te maken, is VMMA een partnership aangegaan met Belgacom.  Zowel via BelgacomTV, de Skynet portal als de Proximus 3G-diensten kan de kijker het doen en laten van de Big Brother bewoners op de voet volgen.

Dit alles is te bekijken op Big Brother Online waar de surfer eveneens terecht kan voor video's, exclusieve interviews, forum, nieuws over de kandidaten ...

We konden reeds rekenen op meer dan  125.000 unieke bezoekers en 2.000.000 pageviews per dag. Big Brother bereikt een jong maar ook groot en breed publiek. Het gaat voornamelijk om VVA's binnen de leeftijdscategorie van 18-44 jaar.

Voor adverteerders die mee willen profiteren van deze hype, bieden we verschillende commerciële mogelijkheden onder de vorm van promotiepakketten.  Boek snel een leaderbord, skyscraper, medium rectangle op Big Brother Online tegen superscherpe prijzen en met 1.000.000 gratis pageviews erbovenop! 

16:26 Gepost door | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

01-03-06

 Voel je goed!

De koude wintermaanden zijn bijna achter de rug.  Iedereen kan wel een oppepper gebruiken, zowel op fysisch als op psychisch vlak!

Via het vernieuwde wellnesskanaal Health & Beauty op skynet.be kunnen we ons volop voorbereiden op de lente. Wat zijn de nieuwste modetrends? Hoe hou ik mijn gewicht onder controle? Health & beauty geeft een antwoord op al deze vragen.

De herlancering van het nieuwe kanaal gaat gepaard met een nieuwe lay-out, nog meer content, interessante items, … 
Een greep uit het nieuwe aanbod: exclusieve kindermenu’s, activiteitenkalender voor de kids, interviews en video over de modeshows in Milaan, Body Mass Indicator. In de loop van de volgende weken zullen er nog meer nieuwe diensten toegevoegd worden.

Doelgroep zijn voornamelijk vrouwen, maar ook mannen worden niet uitgesloten. De content wordt onder de vorm van een thematische structuur weergegeven en niet meer per partner. Het nieuwe kanaal maakt de integratie mogelijk van verschillende nieuwe advertentieformaten zoals bijvoorbeeld de IMU. Ons team zorgt voor een wekelijkse update van de verschillende items.  

15:33 Gepost door | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |