11-04-06

Online marketing bij games is hot!

De gemiddelde internetter laat zich tweemaal per week overhalen om mee te doen aan een spel van de adverteerder. 
Toch komen adverteerders nog niet voldoende tegenmoet aan de voorkeuren van de deelnemers waarbij de games echt grappig, moeilijk, ... moeten zijn om hun aandacht vast te houden. 


Wanneer een spel aanstekelijk is, niet te lang duurt, de game meerdere keren gespeeld kan worden en er progressie in de score zit zal de consument de game vaker spelen (tot zelfs 10 keer).  Dit komt overeen met een half uur volledige aandacht voor het spel èn het merk.  Resultaten die met een commercial of banner minder voor de hand liggen.

Jammer genoeg spelen de adverteerders hier nog niet voldoende op in.  Bij hen ligt de focus op het verzamelen van zoveel mogelijk e-mail adressen wat vaak ten koste gaat van het benadrukken van de afzender van het online spel. 

Lees hier het volledige artikel.

11:12 Gepost door | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.