20-07-06

Metriweb: nieuwe Internetstudie

We kennen allemaal Metriweb als Internetstudie van het CIM waarbij het aantal bezoekers van de verschillende sites gemeten en gevalideerd wordt.  Sinds mei dit jaar heeft het CIM MetriProfil gelanceerd, een nieuwe Internetstudie als aanvulling op Metriweb.  MetriProfil laat ons toe het profiel van de bezoekers en dus de site beter te leren kennen. Wij onthouden uit deze studie vooral dat:

- Skynet de meest selectieve portaalsite in België is op de sociale groepen 1 tot 4

- Redbox één van de best scorende sites is naar jongeren en studenten toe (12-
  44 jarigen, sociale groepen 5-8) 

- Automagazine zeer selectief is op de verantwoordelijken voor het inkomen.
  De site scoort goed op het midden- en hoger management.

Wil u alle resultaten bekijken?  Klik dan hier!

11:42 Gepost door in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.