12-10-06

Skynet publiceert lijvige whitepaper over bloggen voor bedrijven

Reclame, waarbij een boodschap verspreid wordt naar een zo ruim mogelijke doelgroep, wordt in een gefragmenteerd medialandschap elke dag een grotere uitdaging. De consument is veranderd, de mediarealiteit ook.
Interactieve communicatiemiddelen laten je toe om een dialoog op te bouwen met je klanten en partners. In de zopas verschenen whitepaper "Bloggen voor bedrijven" neemt Skynet je mee op een boeiende verkenning van één van de meest opmerkelijke uitingen van deze nieuwe mediarealiteit: (we)blogs.
We vertellen je wat blogs zijn, waaraan ze hun succes te danken hebben en, vooral, hoe je ze kunt gebruiken om een zinvolle dialoog met je (toekomstige) klanten en partners op te bouwen.
Op die manier krijgt je bedrijf een transparanter, moderner en betrouwbaarder imago en creëer je meerwaarde voor je klanten en je bedrijf.

Meer weten? SMS dan (gratis) "blog" naar 3688 om deze whitepaper (+/- 300 KB, .pdf) in je mailbox te ontvangen.

04-09-06

Skynet homepage éven in zwart-wit

Wie tijdens de maand augustus naar zijn vertrouwde www.skynet.be homepage surfte, werd geconfronteerd met een zwart-wit versie van de portaalsite. De “boosdoener”? Een opvallende campagne voor de nieuwe multimediatelefoon van Sony Ericsson, de w800i.

De campagne, die opgezet werd bij Outrider (onderdeel van Mediaedge:cia), combineerde twee krachtige advertentieformules:

  • een “roadblock”, waarbij alle advertenties op die pagina (nl. de skyscraper, de leaderboard en de medium rectangle) worden ingevuld door dezelfde adverteerder. In het geval van de Sony Ericsson campagne spelen de verschillende advertenties bovendien op een intelligente manier op elkaar in
  • een “Skynet black and white page”, waarbij gedurende 8 seconden de anders zo kleurrijke Skynet homepage enkel in zwart-wit getoond wordt. Op deze manier springt de kleurrijke Sony Ericsson-advertentie er nog beter uit. Om het effect maximaal te houden, krijgt elke bezoeker dit zwart-wit effect slechts één keer te zien.

 


Het Skynet team is ondertussen al vertrouwd met deze vernieuwende vormen van adverteren. Eerder koos bijvoorbeeld Hewlett-Packard al voor deze formule voor de lanceringscampagne van een nieuw type printer.

11:00 Gepost door in Web | Permalink | Commentaren (0) | Tags: skynet, sony ericsson, w800i |  Facebook |